Saturday, February 19, 2011

Ceramah oh Ceramah

memikirkan pelaburan?
·         Ceramah @taklimat atau pekara yang sewaktu dengannya adalah pekara yang amat mebosankan aku,apatah lagi kalau penceramah tak pandai nak bagi ceramah,ceramah yang berjela-jela macam baca buku,isi ceramah yang tak menarik minat aku dan ketika mendengar ceramah, keadaan aku tak cukup tidur atau penat,maka,ceramah tersebut akan membuatkan aku makin hilang fokus dan makin nak terlelap.
·          
·         Bukan itu sahaja faktornya,kerap kali mendengar ceramah apatah lagi berbulan-bulan lamanya,berpisah jauh dari keluarga kerana mengikuti kursus menjadi penyebab aku menjadi tak tentu arah dan mangsa untuk melepaskan semua itu adalah buku catatan.Berikut tragedi ngeri yang berlaku ke atas buku catatanku apabila mendengar ceramah dah fokusku sudah tiada di tempat yang sepatutnya..

list shopping?

jiwang?

memikiran hari raya walau bkn masanya


memotivasikan diri sendiri

No comments:

Post a Comment

Exchange LINK

 
Dear Diary Blogger Template